Emocionāla pazemošana internetā

Ja vēlies uzdot jautājumu vai sazināties ar Latvijas Drošāka interneta centru, aizpildi kontaktformu (zemāk) vai raksti uz info@drossinternets.lv

Kā rīkoties, ja kāds veido viltus kontu (profilu), lai mani aprunātu?

Viltus profils ir pārkāpums. Ziņo tīmekļa vietnes/lietotnes administrācijai vai Drossinternets.lv Ziņojumu līnijai. Administrācijai ir pienākums nekavējoties dzēst šādu viltus profilu. Izmanto „Ziņot”, “Report” un/vai „Report abuse” pogas. Par notikušo informē vecākus vai jebkuru citu uzticības personu. Iespējams, persona, kas veic pret Tevi negatīvas darbības internetā, ir Tavs klasesbiedrs/klasesbiedrene vai kāds no Tavas skolas.

Ja tev ir grūti vai neērti par to runāt ar vecākiem vai citiem pieaugušajiem, zvani uz Uzticības tālruni 116111. Tur tu saņemsi psihologa atbalstu un konsultāciju, un jūs kopīgi izdomāsiet, kā rīkoties.

Papildu informāciju par ziņošanas iespējām meklē Socialo tīklu drošības ceļvedī.

Ko darīt, ja mani internetā apsmej?

Lai arī cik grūti būtu, Tev par to būtu jāizstāsta vecākiem, viņi var palīdzēt šo problēmu atrisināt. Ja apsmiešanu piedzīvo no klasesbiedriem vai skolasbiedriem, vari runāt arī ar klases audzinātāju vai skolas direktori.

Tev ir iespēja bloķēt no sava konta tos, kuri Tevi apsmej un ziņot par notikušo sociālo tīklu/lietotnes administrācijai, izmantojot „Ziņot”, "Report" un/vai „Report abuse” pogu.

Ja Tev ir grūti vai neērti par to runāt ar vecākiem vai citiem pieaugušajiem, zvani uz uzticības tālruni 116111. Tur tu saņemsi psihologa atbalstu un konsultāciju, un jūs kopīgi izdomāsiet, kā rīkoties.

Papildu informāciju par ziņošanas iespējām meklē Sociālo tīklu drošības ceļvedī.